ISO 9001 Policy statement
- Onderhouden en continue verbeteren van het managementsysteem. De constante, gestructureerde focus op groei en verbetering draagt bij aan het beleid van Lorrendraaier.
- Het begrijpen en overtreffen van de verwachtingen van de klant om zo op ieder moment weer een positieve indruk achter te laten.
- Het monitoren en meten van de klanttevredenheid.
- Het vastleggen van preventieve en corrigerende maatregelen tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden om zo te komen tot continue verbetering.
- Jaarlijks opstellen van kwaliteitsdoelstellingen om systematisch en met structuur jaarlijks continue verbetering mogelijk te maken. De doelstellingen dienen goed aan te sluiten op dit beleid.
- Middels interne audits, directiebeoordelingen en externe audits de voortgang van het systeem en de organisatie monitoren.
- Het onderhouden van goede relaties met in de Europese Unie gevestigde agenten om zodoende de afzetmarkt steeds verder uit te breiden.
- Het onderhouden van goede contacten met de eindklant om te blijven leren van de verwachtingen en eisen van de gebruiker.
- Werken volgens de geldende Nederlandse wet & regelgeving.